Vážení zákazníci z dôvodu dovolenky od 20.8.2019 do 28.08.2019 budeme objednávky na tovar "dodanie 2 až 5 dní" alebo "na externom sklade" prijaté od 16.8.2019 vybavovať a odosielať až 30.8.2019.  Objednávky na tovar "SKLADOM" prijaté do 08.00 hod 19.08.2019 budú ešte vybavené a odoslané. Ďakujeme za pochopenie.

Reklamácie

Reklamačný poriadok

V prípade, že bola na tovare nájdená závada, postupujte podľa nižšie uvedených bodov.

 

  •      Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar na sídlo (adresu) predávajúceho s písomným popisom vady tovaru a kópiou kúpneho dokladu.
  •      Predávajúci musí vybaviť reklamáciu (kladne alebo záporne) najneskôr do lehoty dané zákonom, ktorá je 30 dní. Pri prekročení tejto lehoty vzniká kupujúcemu nárok na vrátenie kúpnej čiastky.
  •      Predávajúci posudzuje reklamáciu na základe pokynov stanovených výrobcom tovaru.
  •      Predávajúci môže odoslať tovar na posúdenie výrobcovi, prípadne na odborné posúdenie.
  •      V prípade uznania reklamácie odošle predávajúci nový alebo opravený tovar kupujúcemu.
  •      Kupujúci nehradí náklady na dopravu.
  •      Reklamovaný tovar neodosielajte na dobierku, NEBUDE PREVZATÝ.

 

Reklamačný formulár môžete stiahnut tu.

 

Formulár k odstúpeniu od zmluvy môžete stiahnut tu.