Reklamácie

Reklamačný poriadok

V prípade, že bola na tovare nájdená závada, postupujte podľa nižšie uvedených bodov.

 

    • Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar na sídlo (adresu) predávajúceho. Popis závady prosím zadajte do systému RETINO.
    • Predávajúci musí vybaviť reklamáciu (kladne alebo záporne) najneskôr do lehoty dané zákonom, ktorá je 30 dní. Pri prekročení tejto lehoty vzniká kupujúcemu nárok na vrátenie kúpnej čiastky.
    • Predávajúci posudzuje reklamáciu na základe pokynov stanovených výrobcom tovaru.
    • Predávajúci môže odoslať tovar na posúdenie výrobcovi, prípadne na odborné posúdenie.
    • V prípade uznania reklamácie odošle predávajúci nový alebo opravený tovar kupujúcemu.
    • Kupujúci nehradí náklady na dopravu.
    • Reklamovaný tovar neodosielajte na dobierku, NEBUDE PREVZATÝ.

 

Adresa pre zasielanie reklamovaného tovaru:

Dealbox.sk

Michaela Čangelová

Kolačno 158

958 41 

 

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie