Najčastejšie otázky o nákupe

Najčastejšie otázky

1. Môžem si objednať tovar, ktorý nie je skladom?

Nie, nemôžete. Náš systém funguje tak, že všetky produkty na našej stránke sú skladom u nás, alebo u našich dodávateľov. Akonáhle sa produkt vypredá, automaticky sa skryje tak, aby nebol viditeľný na stránke.

2. Čo znamená dostupnosť skladom, dodanie do 2-5 pracovných dní, prípadne na požiadanie?

Všetok tovar "Skladom" je priamo dostupný v našom sklade. Tovar s dodaním 2-5 pracovných dní je dostupný u našich veľkoobchodných partnerov. Pri produktoch s dostupnosťou "Na požiadanie" Vás po vytvorenej objednávke o dostupnosti a dodaní budeme informovať e-mailom. Štandardne sa doba dodania pohybuje okolo 14 dní, vo výnimočných prípadoch dlhšie. 

3. Čo mám urobiť keď potrebujem zmeniť údaje v objednávke?

Je potrebné nám napísať email na info@dealbox.sk Uvedené musí byť číslo objednávky a všetky informácie, ktoré chcete doplniť alebo zmeniť.

4. Môžem doplniť alebo zmeniť objednávku?

Štandardne objednávky nemeníme. Samozrejme záleží od konkrétnej objednávky. Pokiaľ máte záujem do objednávky niečo doplniť, je potrebné nás kontaktovať najlepšie emailom na info@dealbox.sk, kde uvediete číslo objednávky, názov a kód produktu, ktorý chcete doplniť, alebo z objednávky odstrániť. Zmeny v objednávkach akceptujeme až do momentu keď sa stav objednávky zmení na "Pripravené na odoslanie" a v prípade osobného vyzdvihnutia na "Pripravené na vyzdvihnutie". Po tomto už zmeny v objednávkach neakceptujeme.

5. Môžem objednávku stornovať?

Áno. Toto je potrebné poslať písomne na email info@dealbox.sk a uviesť číslo objednávky. Objednávka, ktorá je už v preprave nejde stornovať a je potrebné ju prevziať. 

6. Čo je potrebné urobiť v prípade, že chcem tovar reklamovať?

Reklamácia sa podáva vždy písomne buď vyplnením reklamačného formuláru …... alebo poslaním emailu na info@dealbox.sk. U nás však stačí ísť do sekcie reklamácie, kde v systéme RETINO jednoducho zadáte číslo objednávky, systém za Vás vyplní potrebné informácie. Stačí len doplniť popis chyby a máte hotovo.

https://www.dealbox.sk/Reklamacie/

7. Zaisťujete aj servis?

Zaisťujeme, ale nie osobe. Modely posielame na servis k našim dodávateľom. Na každý servis vieme vypracovať cenovú ponuku, aby ste sa vedeli rozhodnúť či sa daný model oplatí opravovať. Zabezpečujeme servis značiek, ktoré sami predávame.

8. Je u Vás možný osobný odber?

Áno je. Je ale lepšie sa vopred telefonicky alebo emailom dohodnúť na konkrétnom čase.

9. Môžem nakúpiť aj bez registrácie?

Áno, pre nákup v našom e-shope nemusíte byť registrovaný.

10. Ako získam informácie o mojej objednávke?

Vašu objednávku môžete sledovať online – v potvrdení objednávky, ktoré sme Vám poslali máte odkaz na sledovanie objednávky a následne zásielky u dopravcu. V prípade potreby nás môžete kontaktovať prostredníctvom e-mailu, na chate, prípadne nás môžete kontaktovať telefonicky.

11. Máte kamennú predajňu?

Nemáme, sme len e-shop.

12. Môžem tovar, ktorý som u Vás zakúpil vymeniť?

Áno. Tovar, ktorý Vám z nejakého dôvodu nevyhovuje môžete do 14 dní vrátiť. Nesmie byť však poškodený nakoľko spotrebiteľ totiž zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru. Následne si vyberiete nový tovar a my Vám vystavíme novú faktúru poprípade dobropis. V prípadne doplatenia je toto možné len bankovým prevodom.

13. Ako môžem za svoju objednávku zaplatiť?

Môžete si vybrať medzi platbou na dobierku a platbou bankovým prevodom. V prípade, že si zvolíte platbu bankovým prevodom, budú Vám v potvrdzujúcom e-maily zaslané údaje potrebné k úhrade. Môžete platiť taktiež dobierkou – to znamená, že zaplatíte dopravcovi hotovosťou alebo platobnou kartou, ktorý Vám zásielku privezie.  Táto služba je spoplatnená – cenu za dobierku má každý dopravca inú, je uvedená pri každom dopravcovi v sekcii cena dopravy.

14. Ako zistím koľko budem platiť za dopravu?

Cena dopravy sa odvíja od konkrétnej zásielky. Doprava za štandardné objednávky do 100€ je spoplatnená. Pri objednávkach nad 100€ je doprava zdarma. To však neplatí pri ťažších produktoch ako sú napr. kolobežky. Tam sa cena odvíja od hmotnosti tovaru.

15. Zvolil som platbu prevodom. Kedy mi budete tovar odosielať?

V prípade, že je tovar z Vašej objednávky skladom, budeme ho expedovať ihneď po pripísaní platby na náš účet. V prípade, že tovar z Vašej objednávky nie je skladom, tak čakáme na pripísanie platby a naskladnenie tovaru.

16. Chcem nakupovať na firmu, je toto možné?

Áno, samozrejme. Je potrebné v košíku zvoliť nákup na podnikateľ/firma a zadať potrebné údaje.

17. Mám v objednávke viac produktov, niektoré skladom máte a niektoré nie. Kedy budete zásielku expedovať?

Expedovať budeme kompletnú objednávku – to znamená po naskladnení všetkých produktov.

18. Ako zistím, že už ste moju platbu prijali?

Po pripísaní platby na náš účet Vám zmeníme v stave objednávky platbu na zaplatené.

19. Keď máte na stránkach uvedené, že je tovar skladom, je skladom naozaj?

Áno, pokiaľ je na stránkach uvedené skladom, tak produkt skladom naozaj máme. Skladové zásoby sa na stránkach aktualizujú každých 60 minút.

20. Je možné tovar rezervovať?

Nie. Je potrebné si vytvoriť objednávku a tým sa produkt pre Vás rezervuje.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie