Reklamácie
Reklamačný poriadok
V prípade, že bola na tovare nájdená závada, postupujte podľa nižšie uvedených bodov.
- Kupujúci je povinný doručiť reklamovaný tovar na sídlo (adresu) predávajúceho. Popis závady prosím zadajte do systému RETINO.
- Predávajúci musí vybaviť reklamáciu (kladne alebo záporne) najneskôr do lehoty dané zákonom, ktorá je 30 dní. Pri prekročení tejto lehoty vzniká kupujúcemu nárok na vrátenie kúpnej čiastky.
- Predávajúci posudzuje reklamáciu na základe pokynov stanovených výrobcom tovaru.
- Predávajúci môže odoslať tovar na posúdenie výrobcovi, prípadne na odborné posúdenie.
- V prípade uznania reklamácie odošle predávajúci nový alebo opravený tovar kupujúcemu.
- Kupujúci nehradí náklady na dopravu.
- Reklamovaný tovar neodosielajte na dobierku, NEBUDE PREVZATÝ.
Adresa pre zasielanie reklamovaného a vracaného tovaru:
Dealbox.sk
Michaela Čangelová
Kolačno 158
958 41